۳۰ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۴۰

شیران در گفتگو با مهر:

برنامه دو ساله از کاظمی خواستیم/ اولویت‌مان بقا در لیگ و قهرمانی در جام‌حذفی است

برنامه دو ساله از کاظمی خواستیم/ اولویت‌مان بقا در لیگ و قهرمانی در جام‌حذفی است

اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در نشست روز یکشنبه خود ضمن مخالفت با استعفای کاظمی از این مربی، برنامه 2 ساله و فهرست نفراتش برای فصل آینده را خواستند تا ذوب‌آهن در لیگ سیزدهم حضور قدرتمندی داشته و برای کسب قهرمانی در رقابتها به میدان برود.

شیران در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد نشست روز یکشنبه هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این نشست که با حضور سعدمحمدی مدیرعامل جدید شرکت سهامی ذوب‌آهن برگزار شد، ایشان حمایت بسیار خوبی از هیات مدیره داشتند و این مسئله فوق العاده انگیزه اعضا را بالاتر برد.

وی با اشاره به اینکه سعدمحمدی اطلاعات بسیار خوبی از ورزش و فوتبال دارد، اضافه کرد: در این جلسه اعضای هیات مدیره به بررسی مسائل فنی تیم فوتبال ذوب‌آهن پرداخته و در نهایت به این نتیجه رسیدند که با استعفا و یا جدایی فرهاد کاظمی از تیم مخالفت شود. تلاش می‌کنیم کاظمی را در ذوب‌آهن نگه داریم و از او حمایت می‌کنیم.

سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به حمایت کامل اعضای هیات مدیره از کادر فنی و بازیکنان در هفته‌های پایانی لیگ برتر، خاطرنشان کرد: قرار شد فرهاد کاظمی برنامه‌ای دو ساله‌ و فهرست نفرات فصل بعد خود را به باشگاه ارائه کند زیرا هدف‌مان این است که تیم قدرتمندی را برای فصل بعد ببندیم تا مدعی کسب عنوان قهرمانی باشد.

وی در مورد اولویت‌های آینده هیات مدیره برای تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: اولویت اصلی‌مان ‌حفظ سهمیه ذوب‌آهن در لیگ برتر است و پس از آن به فکر قهرمانی در جام حذفی نیز هستیم. در این بین همه دوستان باید به ما کمک کنند تا بتوانیم به این اهداف‌مان دست یابیم.

شیران در مورد مشکلات مالی باشگاه ذوب‌‍آهن هم گفت: آقای سعدمحمدی به ما اطمینان خاطر دادند که باشگاه دیگر هیچ مشکل مالی نخواهد داشت و باید فصل آینده با چهره‌ای متفاوت حضور قدرتمندی در لیگ برتر داشته و به روزهای اوج خود باز گردد.

 

 

کد خبر 2000467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha